mánudagur, nóvember 12, 2007

6 pm

and I'm leaving work. It's been one of those days when all you do all day is sit in front of the computer with things happening veeeeerrrrrry slowly... but still happening.

Am headed for the first installment of the Hula program. I wonder what it'll be like. I have to admit I'm a little nervous. What the hell did I get myself into??

Update, 11/13 @ 1 am: Well, I got myself into some seriously sore butt muscles, that's what! Of course the class was fun. I learned to wiggle my arms very gracefully (ehemm...) and do a figure eight with my hips (in theory, at least). I also learned how to tell my lei that it's wonderful fragrance was coaxing the sun into shining on me. Is there anything not to love about this??

6 ummæli:

Erna Massi sagði...

I love the figure eight! I do it every time my back starts acting up and most of the time it cures it...
Hula seems so interesting!

Alisha Rene' sagði...

I can't wait to make you show us your Hula skills :)

Herdis sagði...

Don't worry, Ali, I'll make sure to put Indiana on my Hula tour itinerary :)

Nafnlaus sagði...

hahaha jæja.. talandi um að hugsa "hvað er ég buin að koma mér út í"... ég og Kári skelltum okkur í HLÁTUR-jóga sl. laugardag...

Kára langaði að sjálfsögðu að sökkva oní jörðina, þar sem ég verð að viðurkenna að þetta var óþægilega vandræðalegt.

En já... dansandi Hula og skrá sig í hláturjóga...

það mætti halda að við værum skyldar ;)

*mwahh*

Herdis sagði...

Góð!! Ég hef einmitt stundum spáð í hvernig svona hláturjóga sé, heyri að þú mælir kannski ekki beint með því. Var það ekki annars bara fyndið?? *hahahahahaha*

Erna Massi sagði...

Hey beibí! Miss you SOOO much! Ég kem hingað inn svona sjö sinnum á dag bara til að tékka á því hvort þú sért búin að öppdeita... Meira að segja búin að prófa nokkrar mismunandi tölvur ef ske kynni að mín sé eitthvað biluð og fatti ekki að þú sért búnað blogga.....